lørdag 24. november 2007

Eksplosjon

Så har jeg vært på Notodden - igjen - sammen med Volvoen. Volvoen har vært en god følgesvenn mens Hiacen har vært på verksted. Men avslutningen ble ikke så god.

Da jeg kom til Porsgrunn på vei hjem, hørte jeg et kjempesmell. Jeg skjønte ikke hva som skjedde før jeg kikket i speilet i bilen. Bakruta på bilen hadde rett og slett eksplodert og lå i tusen knas på hattehylla! Så der stod jeg i Porsgrunn med et svært hull i bakruta på bilen. Jeg kjørte til nærmeste bensinstasjon (etter litt leting), og der fikk jeg plast og tape og bilen ble plastret sammen på best mulig vis. Så fortsatte hjemturen uten sikt bakover. Og jeg kan vel si at jeg har opplevd mer varme i biler før. Plast er nok ikke så varmeisolerende, nei. Men bilen og jeg kom hjem begge to.

Idag har jeg levert lånebilen tilbake til verkstedet. Det var jo igrunnen godt å bare kunne levere fra seg bilen og ikke tenke på den mer.

Og så har jo Hiacen blitt så utrolig flott! Så nå er det bare velstand i bilenes verden igjen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det er nok bedre å ta tog ja. hilsen REX