tirsdag 26. august 2008

Sommerferie og studiestart

Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe her, ja. Har hatt ferie fra alt som heter blogg siden sist. Men nå er jeg tilbake igjen :-)

Jeg har hatt en innholdsrik og fin sommer, men den gikk så altfor fort. Jeg har vært på hyttetur, på tur i Sverige, Danmark og Tyskland, og jeg har vært på tur til Sogn. Ulike turer med ulikt innhold, men alle turene har vært med på å gi meg nye krefter til ny innsats denne høsten. Resten av sommeren har jeg jobbet på Kiwi. Det er altså så kjekt!

Jaja, så begynte hverdagen igjen sist uke. Barna begynte på skolene sine igjen, og jeg har forberedt meg til studiestart. I går og i dag har jeg vært fersk student på Universitetet i Stavanger. Funksjonslære, sannsynlighetsregning og statistikk er temaene jeg skal fordype meg i dette halvåret. Det blir mye jobbing og lesing, ser jeg. Og så har jeg kommet inn i en gruppe med trivelige studenter, så jeg gleder meg til fortsettelsen. Men midt oppi det hele, kjenner jeg at jeg savner mine tidligere studievenninner fra Notodden. Lykke til jenter! Ønsker dere alt godt videre :-)

Det får være nok for denne gang. Nå skal jeg snart på konsert med The Isaacs! Jeg var på konsert med dem i fjor også, og det ga mersmak, så jeg kan ikke annet enn å høre dem igjen. Herlig bibelsk, inderlig og ekte sang om og til Jesus. Og så liker jeg den musikalske innpakningen deres. JA, jeg gleder meg stort!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Pjuuk, avsnitt 3