onsdag 21. mai 2008

...solen er min beste venn...


Sola skinner inn gjennom kontorvinduet på skolen og varmer meg mer enn jeg faktisk trenger. Men jeg kan jo ikke klage på at sola er til stede. Jeg har jo ønsket at den skal komme. Gardinene får bli "redningen". Så kan jeg jo sitte her og glede meg til en ettermiddag med middag og kaffe på verandaen :-)

Ellers går dagene i et sjog. Jobb på Sira, jobb på Forus, studier på nettet og eksamener som jeg ikke ser i det fjerne lenger - de er jo rett rundt hjørnet, jo! Sukk. Tro om jeg kommer meg helskinnet gjennom dette også. Det vil bare tiden vise. Enn så lenge får jeg nyte øyeblikkene med sol, smilende mennesker og godt fellesskap....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til med eksamener! Det går nok bra.
Ække du best når det gjelder?

Og "nå gjellar det som det aldri har gjolle".........

Anonym sa...

:-S