fredag 2. mai 2008

Ny leilighet - ny start

Så sitter jeg i min nye leilighet i Stavanger. Her skal jeg tilbringe mye av tiden min det neste året. Akkurat nå står det en hel haug med kasser og poser og esker og .... Fullt kaos. Men jeg skal nok få det koselig etterhvert. Idag har jeg kjøpt meg "ny" sofa. Akkurat en sånn sofa jeg har ønsket meg lenge - og den fikk jeg kjøpt via Finn.no. Tenk så bra da: Selgeren ble kvitt den sofaen han ikke hadde plass til, jeg fikk den sofaen jeg ønsket meg til en billig penge og sist men ikkje minst har vi altså vært miljøbevisste. Snakk om "kinderegg" altså!

I morgen skal jeg på jobb. Jeg har vært så heldig og fått meg jobb bare 500 meter fra leiligheten min. Alt ordner seg for snille jenter, ser du ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

hva er det du skal jobbe med nå da?