mandag 26. oktober 2009

BRA!!

Hei, jeg har det bra!

Joda, jeg har hatt det bra før også, men idag er det virkelig bra!

Før forrige helg hadde jeg en deleksamen i biologi som jeg bestod med glans. Forrige helg fikk jeg oppleve Gaithers på nytt i Spektrum. Det kan ikke beskrives hvor fantastisk opplevelse det var. Vi hadde sitteplasser midt foran scenen - nesten helt framme - og hadde "kontakt" med artistene. Å oppleve sangen, vitnesbyrdet og gleden (!) alle disse artistene formidler, er bare så utrolig inspirerende. Jada, jeg er helt hekta...

Siste uken har det blitt mye eksamenslesing - igjen. (Stakkars de jeg bor sammen med. De har bare sett hårtustene mine over bøkene.) Sopper, skog, krypdyr, moser, pattedyr, fotosyntese og tusen andre ting skulle virkelig sitte festet i hjernen min før den muntlige eksamenen idag. Og så ble jeg spurt om fugler og dekkfrøete planter. Kunne jeg det? Nesten. Så jeg hadde en god følelse da jeg gikk derfra. Og nå fikk jeg resultatet: B! Jepp, det er jeg meget fornøyd med. Omstendighetene tatt i betraktning. (Eksamenen vi egentlig skulle hatt i desember, kom plutselig veldig brått på.)

Så nå sitter jeg i sofaen med kaffekoppen i hånden, sudokuen i fanget og biologibøkene trygt plassert i bokhyllen, hehe...

Livet er herlig - og jeg har det bra!!! Bare så du vet det :-)

Ingen kommentarer: