mandag 6. juli 2009

Sommeren fortsetter den...

Nå er vi kommet en uke ut i juli, og sommervarmen begynner å bli normal! Idag er det overskyet og bare 24 grader ute. Jeg gleder meg til regnet kommer. Skal visst komme i morgen i følge meteorologene. Nei, jeg klager ikke over den enorme flotte og varme sommeren vi har hatt til nå, men av og til kjennes det ut som om det nesten kan bli for mye av det gode.

Arbeidsoppgavene jeg satte opp for sommerferien løses en etter en. Bildene mine holder på å digitaliseres, ordnes og registreres. Men det tar tid fordi det er så mye mimring som tar tiden samtidig. Utrolig morsomt er det :-)
Bryllupsforberedelsene går sin gang. Tror det meste er på plass nå. Så nå er det bare å glede seg til den store dagen!

Hverdagene er fremdeles de det er flest av. Og slik skal det jo være. Men jeg trives med hverdagene mine, jeg. Og så har jeg funnet ut at det ikke er så mye som skal til for å variere hverdagene slike at de faktisk kan føles spesielle. Det har vært en viktig oppdagelse.

Nå kaller en av hverdagsgjøremålene: KIWI. Det gleder jeg meg til. Det er givende å treffe kunder (les: mennesker) som blir glade for å se deg. Og så er det utrolig travelt med mange varierende arbeidsoppgaver i kø. Jeg stortrives med det selv om jeg vet at jeg kommer hjem kjempesliten i kveld. Men da kan jeg jo se fram til en ny arbeidsdag i morgen :-)

Joda. Jeg trives med livet mitt for tida. Ha en fortsatt god sommer!!

Ingen kommentarer: