fredag 31. juli 2009

I morgen skjer det...

Da gifter vi oss i Hetland kirke. Staselig kirke med mange minner i veggene. Du kan tro jeg gleder meg!!

Tror det meste er klart nå. Har et par kaker igjen å bake, men regner med at det skal gå greit. Hvis ikke får vi vel kjøpe noen småkaker på Kiwi... hehehe

Alt ligger til rette for en fin dag. Det er til og med meldt oppholdsvær nesten hele dagen, men det tror jeg nesten ikke før jeg opplever det. Er ikke så godt vant nå, vet du. Den fantastiske sommeren vi hadde i juni og begynnelsen av juli, forsvant jo så brått. Ser ikke ut som om den har tenkt å komme tilbake til oss heller. Men vi lar oss ikke stoppe av vann fra oven. Bryllup skal det bli uansett!

Så neste gang jeg kommer innom her, heter jeg ikke Sira lengre...

1 kommentar:

Anonym sa...

Litt-på-etterskudd-gratulerer!!!!!