torsdag 6. november 2008

Høst

Så er høsten kommet. Bilen har fått på vinterdekkene, nesten alle blomstene har visnet og jeg har satt på varme i stuen.

Lenge siden sist, forresten. Jeg har det travelt for tida, og da har jeg ikke prioritert å oppdatere bloggen. Kanskje jeg skulle bli flinkere til det.

Livet går i ett. Barn, kjæreste, studier, jobb og bowling er hovedingrediensene dagene består av. Og jeg trives med livet mitt. Denne helgen får vi besøk fra Notodden. Det gleder jeg meg veldig til!! Det er kjekt å være sammen med mennesker jeg er glad i.

Ellers skal jeg på et par konserter i nærmeste fremtid. I morgen er det Talley trio som står på programmet i Stavanger, og på onsdag er det David Phelps i Haugesund. Du trenger ikke spørre meg om jeg gleder meg en gang, for jeg synes det er kjempestort å få gå på slike konserter.

Jaja, og så er det snart jul igjen. De fleste julepresangene er handlet inn, så nå gjenstår det bare å få pakket dem inn og få dem dit de skal være på julaften. Så kan jeg kose meg med julebakst og pynting når bare advent kan få begynt om tre uker....

Dette ble en kort rapport om livet mitt nå. Håper jeg kan oppdatere bloggen litt oftere enn før. Enn så lenge får du ha det bra :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

kjæreste!!!!!.......sermandet :-) grattis :-)