lørdag 12. januar 2008

Kjøreforhold

Hjemme igjen etter nok en innholdsrik uke på Notodden. Forrige lørdag snødde det i halvmetersvis og det var umulig å komme seg fram på veiene. Men søndagen var det jo bare flott å kjøre til Notodden. Så returnerte jeg til Sira igår mens naturen viste seg fra sin beste side. Norge er et vakkert land! Og når jeg våkner idag, så ser jeg at snøen laver ned, våt og fæl og sabla glatt - igjen. Snakk om lagelig vær de dagene jeg skulle kjøre! Er det tilfeldigheter eller...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det mest lagelige var om vi brukte mere tog....

Liv Oddrun Foss sa...

Ja, det kan du godt si, men da er jeg jo avhengig av at andre kommunikasjonsmidler også er tilgjengelige - og det de jo ikke når jeg trenger dem...

Anonym sa...

skulle vel ikke være så få avganger på sørlandsbanen....men har man bildilla så har man bildilla........Kanskje???? Som "nyfrelst" sosialliberalist er jeg bare hekta på å tenke miljø........

Liv Oddrun Foss sa...

Hehe, sikkert kjekt å være sosialliberalist. Feilen med toget er at det kun stopper på stasjoner og ikke er fleksible slik at jeg kan komme meg til hybelen min. Og busstilbudet derom er jo en tragisk historie. Så du har litt av en jobb å gjøre om du skal få oss "vanlige" mennesker til å bruke kollektivmidler.

Anonym sa...

de fleste vanlige mennesker har jo allerede sett hvordan moder jord lider......og de fleste vanlige handler også utifra det.....heldigvis :-)