søndag 10. januar 2010

Så va d på an igjen....

... og det med et brak. Plutselig skulle jeg på forelesning igjen - i fysikk! Snakk om bråstart! Et nesten uoverkommelig pensum og en nesten ubrukelig foreleser. Det lover jo godt for eksamen i mars... Ellers er det humanbiologi, marinbiologi og teknologi som står på timeplanen dette halvåret. Når jeg ser fremover nå, så kan jeg ikke skjønne hva jeg tenkte på da jeg meldte meg på nok et halvår med studier. Jeg får prøve å tenke positivt. Dette skal jeg nok klare!

Ellers nyter jeg vinteren. Du kan tro vi hadde det gøy da vi rant på søppelsekker med mammas gamle sofaputer inni ned bakkene i hagen på Smørås i nyttårshelgen. Og så er det jo kjempeflott å se all den hvite snøen som faktisk ligger her fremdeles! Ingen normal vestlandsvinter dette her, nei, så jeg nyter det så godt jeg kan.

Denne uka har vi spilt to bowlingkamper, og jeg har spilt så godt som jeg aldri har spilt før. Det er morro, det! Herlig å få til det jeg har trent så mye på.

Livet ellers går sin vante gang som livet ofte gjør. Vi slåss ikke direkte om å gjøre husarbeidet, pcen går litt for tregt, regningene kommer jevnt og trutt, maten må lages... Jepp, dette kalles livet. Og I am still going on!

Ingen kommentarer: