fredag 18. april 2008

Oppdatert værmelding

I dag er det bare et fantastisk vær ute. Sola skinner fra skyfri himmel, og det er herlig å kjenne den gode varmen. Det er lettere å smile når været viser seg fra sin beste side.

Og så har jeg altså flyttet inn i ny leilighet. Praktisk og grei, fullt møblert, så det er liksom ikke så lett å føle at jeg er hjemme der. Men når det går en stund til, så regner jeg med at hjemmefølelsen kommer.

Denne helgen skal jeg pakke ut litt ting og tang, og så venter jeg besøk for første gang i min nye leilighet. Det skal bli kjekt! Og på søndag setter jeg kursen mot Notodden igjen. Det er siste vanlige samlingsuke der før jeg flytter til Stavanger for å studere videre der. Men aller først skal jeg på middagsbesøk til noen gode venner i kveld...

1 kommentar:

Anonym sa...

Velkommen østover og lykke til med studier både i øst og vest.......du blir sikkert vis........