lørdag 15. desember 2007

Matte, tvillinger og vond nakke

Så er høstens eneste eksamen unnagjort. Matteeksamen. Jeg liker jo matte, men det var en ganske spesiell opplevelse å sitte der og arbeide med knallvondt i nakken. Tankene mine kretset mer rundt hvordan jeg skulle sitte for å ha minst mulig vondt fremfor å løse oppgavene. Men jeg tror likevel det gikk ganske bra. Jeg kan nok se langt etter en toppkarakter, men jeg bør vel være fornøyd likevel.

Og så ble jeg "tante" i går. Caroline og Sjur fikk tvillinggutter dagen etter eksamen. Snakk om god timing. Jeg håper de har det bra alle fire.

Ellers sitter jeg her i en stol og kjeder meg fordi jeg ikke kan gjøre noenting som helst uten at nakken min gjør vondt :-( Men jeg bør vel egentlig ikke klage. Det er nok mange andre mennesker som har det mye værre enn meg...

Ingen kommentarer: